Een rustdag?

20 augustus 2023 - Givet, Frankrijk

Als gevolg van een uit de hand gelopen rustdag, nu on 23.10 uur geen puf meer om een blog te schrijven. Morgen volgen de indrukken.

1. Marleen Tempelaar-Bakker:
    Wat een cliffhanger
  2. Kees&Mees:
    21 augustus 2023
    Zo houden we de spanning er in 😀
  3. Marleen Tempelaar-Bakker:
    😂😂😂 Fijne dag mannen.
  4. Franny:
    21 augustus 2023
    Wat is zo'n nevenfietstocht toch leerzaam! Wat ik bedoel? Vertel ze nooit dat je geniet van hun dagelijkse verhaal want prompt slaan ze een dag over. Grrr.. Het vage smoesje dat er achter zit zullen we nog wel horen. ;)
  5. Kees&Mees:
    21 augustus 2023
    Franny, verwacht van mij geen smoesjes, maar slechts de naakt waarheid.
    The Day after: Mees twijfelde of hij paracetamol moest innemen. "...a hamer in de morning" 🥱😱
  6. Loes:
    21 augustus 2023
    Goed zo, niets moet en wij lezers krijgen een lesje geduld ha ha. Mooie dag weer samen
  7. Kees&Mees:
    Scherp Loes. Gr. Mees.
  8. Ed en Gina de Graaf:
    21 augustus 2023
    Lieve neven! Ook wij genieten al een aantal dagen (vanaf de camping in Diepeveen) van jullie reisverhalen...het is al een vast onderdeel geworden van ons ochtendritueel, voordat wij zelf in actie komen... door bv een knooppunten-route te fietsen op onze E-bikes, wat in Nederland toch wel goed is geregeld! Onze ervaring met fietsroutes in Duitsland (waar we hiervoor waren) is iets anders, maar ook goed te doen!
    Leuk om te lezen over de dagelijkse 'rolverdeling' tussen jullie, bij de dingen die jullie zoal meemaken...We wensen jullie nog heel veel veilige kilometers, en gezellige en waardevolle gesprekken, wij genieten op afstand met jullie mee!
    Liefs, Ed en Gina
  9. Kees&Mees:
    21 augustus 2023
    Ed en Gina, leuk dat jullie 'meerijden'.
    Lekkere vakantie en mooie ontspanning.
  10. Ellen de Geus:
    21 augustus 2023
    Lekker hoor zo'n rustdag. Met frisse zin weer op de fiets morgen.
  11. Kees&Mees:
    21 augustus 2023
    Zeker Ellen! Ik heb veel aan jullie gedacht toen ik alle zwemmers in de Maas zag. Speciaal aan jou, want jij zou alle zwemmens zonder boei vermanend toespreken;-) Gelukkig heb ik ook verstandige zwemmers gezien.