Morgenochtend

22 augustus 2023 - Dun-sur-Meuse, Frankrijk

Lieve mensen,

Kees is nog aan het schrijven en ik ga slapen. Dat betekent dat jullie morgenochtend het verhaal te zien krijgen aangezien ik het verhaal moet plaatsen.

Welterusten en tot morgen.
Mees

1. Marja Van Driel:
    22 augustus 2023
    Ha Mees en Kees
    Ik was vandaag bij Henny en kreeg jullie blog gegevens van haar. Leuk om jullie e volgen en een goede reis gewenst!
  2. Henk de Boer:
    23 augustus 2023
    Ook ik volg met veel belangstelling het verloop van deze bijzondere expeditie, Onderwijl spookt een vraag in mijn hoofd.
    Waarom was Mees en ik vind dat iedereen dat mag weten, zulk een bijzonder krachtig en goed werkgever? Bijna al zijn voorgangers in Schoonhoven waren passanten die snel hun biezen pakten. Mees niet. Hij kwam op zijn tijd en ging op zijn tijd.
    Ik geloof niet dat Mees erg wegliep met mij en toch ik heb eigenlijk nooit met meer overtuiging gewerkt voor iemand dan voor hem
    Misschien geeft de fietstocht het antwoord op mijn vraag.
    Goed voorbereid, materiaal tip top, volledige inzet om het doel te behalen en in zijn verhalen komt het beeld naar boven van iemand die inzet op relatie.
    Welnu dat wilde ik even kwijt.
  3. Kees&Mees:
    24 augustus 2023
    Ha Henk, wat een bijzondere reactie van je. Dank voor de mooie woorden. Onthoud dat ieder mens waardevol is en zeker jij met jouw geschiedenis. Het respect is wederzijds. Ik hoop dat het goed met je gaat. Gr. Mees.