Doelloos?

23 september 2023 - León, Spanje

Dag 38

Doelloos?

Natuurlijk niet. Vandaag van de bruisende stad Leon genoten. Het centrum is vol activiteit en energie. We hebben ons er in onder gedompeld. Tussen de middag hebben we geluncht met Marga en Wim (rolstoelfietser). Ontzettend leuk en warm om dit als afsluiting met hen te doen.

We hebben de kathedraal bezocht. Een prachtige entourage om eens even op de knieën te gaan en de mensen die ons dierbaar zijn of tijdens deze reis zijn geworden door ons heen te laten gaan. Een mooi moment van bezinning.

We zijn op zoek gegaan naar een kerk gezocht waar we onze kaarsjes kunnen branden. Helaas (nog) niet kunnen vinden. We zoeken verder.

Vanaf nu even geen blog meer. Ergens in de trein tussen Barcelona en Rotterdam schrijven we het afsluitende blog.

Bedankt voor alle mooie reacties, het doet ons goed.

Mees en ik hebben vanavond een mooie avond gehad, met een voorlopig prachtig afsluitend gesprek van hart tot hart.

23/09/23\Kees

1. Loes:
    24 september 2023
    Een goeie thuisreis gewenst.
  2. Kees&Mees:
    24 september 2023
    Dank je Loes en jullie veel plezier met je vakantie in Spanje en Portugal. Groet Mees
  3. Wilja:
    24 september 2023
    Dank jullie wel en goede terugreis
  4. Kees&Mees:
    24 september 2023
    Top zus. We doen ons best. Gr. Mees.
  5. Cees van der Kaaden:
    24 september 2023
    Mees en Kees, mooi dat jullie je doel bereikt hebben, 2500 km is ook niet niks. Goede reis terug en na al jullie reisverhalen zal het thuis wel even wennen zijn.
  6. Kees&Mees:
    24 september 2023
    Ha Cees, dank. Ik ben wel blij als ik weer thuis ben. Dan krijgt mijn achterste wat rust. Gr Mees.
  7. Sandra:
    24 september 2023
    Wat een prestatie 2500 km!
    Ik heb genoten van jullie verhalen de afgelopen tijd. Geniet nog even en een hele goede thuis reis.
    Gr. San
  8. Kees&Mees:
    24 september 2023
    Gaan we doen en ik ga er vanuit tot ziens in Leiderdorp. Bestel de kroketten maar vast, want die heb ik te lang niet gegeten.
  9. Henk Den Boer:
    24 september 2023
    Leon, prachtige stad en dito einddoel! Goede terugreis toegewenst.
  10. Kees&Mees:
    Helemaal waar Henk, prachtige en een gezellige stad. Gr. Mees
  11. Jan Buijs:
    24 september 2023
    Mooie waardevolle reis gemaakt ! Wel thuis !
  12. Kees&Mees:
    Dank Jan.
    Moet ik nog een Barca shirtje voor je meenemen. Ik moet er toch op uit voor Joep 😀
  13. J.P. de Jager:
    24 september 2023
    Hallo Mees, je vertelde ons in juni over je plannen ( chateau de Savennes) . Wat een bijzondere tocht en prestatie. Respect en bewondering.
    Jan Peter de Jager.
  14. Kees&Mees:
    24 september 2023
    Wat leuk dat je ons gevolgd hebt en wat leuk dat je reageert. Dank. Gr. Mees.
  15. Toke:
    25 september 2023
    Genoten van jullie avontuur. Geweldig wat een hoop dagen met gouden rand. Goeie thuisreis.
  16. Kees&Mees:
    26 september 2023
    Dank je wel Toke. Gr. Mees.
  17. Franny:
    Lieve neefs,
    Wat jammer!
    Nee, niet dat jullie niet in Santiago zijn beland, want al ging de reis niet helemaal tot daar, het is een topprestatie van jullie om maar liefst pakweg 2500 km weg te trappen! Ik doe het jullie niet na. Maar wat ik zo jammer vind is dat de dagelijkse blogs nu ten einde zijn. Wat hebben we ervan genoten! En wat ben ik razend trots op jullie. Soms vind ik het jammer dat ik "maar" aangetrouwd ben en me geen Hakkenberg mag noemen. Maar TREURNIET! Zeker in dit geval gaan we beslist niet treuren, want het is klasse wat jullie gepresteerd hebben! Groetjes en goede thuisreis!
  18. Kees&Mees:
    25 september 2023
    Aller, allerliefste Franny, uiteraard mooi dat we jou en jullie leesplezier hebben bezorgd.
    Ja, onze blog stopt. Ik ben er altijd voor in om bij probleemgevallen een list te verzinnen. Ik zou natuurlijk speciaal voor jou (zij het tegen betaling) een dagelijkse blog -al dan niet opgebouwd uit mijn dikke duim- kunnen produceren.
    Mogelijk kent Hans en anders Ed&Gina de zin uit het taalboekje van Ebenhaezerschool: "De meeste avonturen beleef ik in mijn avonduren." Je loopt risico's als ik ga fantaseren...
    Treur niet dat je niet tot de uitverkorenen van de Hakkenbergen behoort. Het is maar een naam. Met Walraven is toch ook niks mis mee? (raaft kant nog wal).
    Na een mooie dag in Barselona en afsluiting met een bijzonder moment in de kerk, met kaarsjes en een mis, sluiten we het morgen definitief af.
  19. Ellen de Geus:
    25 september 2023
    Ja, aan alles komt een eind en gaat het gewone leven weer verder. Bedankt voor jullie avonturen op de fiets en het mee beleven.
  20. Kees&Mees:
    26 september 2023
    Ellen, je veronderstelt dat mijn leven gewoon is...;-)
    W.b. meelezen/-beleven, graag gedaan.
    Toeziens Kees
  21. Gea:
    25 september 2023
    Wat een gave reis Mees en Kees. Respect voor wat jullie hebben gefietst en de kilometers die jullie afgelegd hebben. Mooie verhalen en foto’s. Leuk om jullie zo te hebben gevolgd. Tot in Nederland en goede reis terug.
  22. Kees&Mees:
    26 september 2023
    Leuk Gea dat je ons gevolgd hebt. We pakken nu de boel in en zijn vanavond weer thuis. Groet Mees.
  23. John and Barb Hakkenberg:
    28 september 2023
    We enjoyed your blogs very much!! Have a safe trip home! Love from Barb & John
  24. Kees&Mees:
    29 september 2023
    Thanks Barb & John. We are back home savely. And I enjoy it.
    Greatings Kees